joi, 31 iulie 2014

GRAV SI EXTREM DE PERICULOS !

Ponta l-a dat afară din birou pe şeful SMG

Scris de : Doru Dragomir     2014-07-30 15:10     22 comentarii
Victor Ponta nu a renunţat la biroul din sediul Ministerului Apărării Naţionale. Chiar dacă nu vine foarte des în clădirea M100, biroul de la cartierul general al Armatei Romaniei este pregătit în orice moment să fie “invadat” de Palatul Victoria.
Ponta l a dat afară din birou pe şeful SMG rss 1asig armata 2
Generalul Stefan Danila, seful SMG
Ce nu ştie foarte multă lume este faptul că venirea lui Ponta în sediul MApN a dat peste cap reguli bine stabilite încă din momentul în care Armata şi-a instalat cartierul general în M100Mircea Duşa, actualul ministru al Apărării, a cedat propriul birou situat la etajul 1 din M100premierului Ponta.
Numai că, prin instalarea luiPonta în biroul lui Duşa, ministrul Apărării a fost obligat să se mute în biroul generalului locotenent Ştefan Dănilă, şeful Staului Major General.Generalul Dănilă a fost exilat într-un birou situat lângă uşa principala de laM100. Şi asta nu e tot: galeria foto cu toţi şefii Statului Major General sau Marelui Stat Major a fost dată jos de pe peretele de la etajul 1 din M100.
Toate datele de mai sus i-au fost confirmate analistului militar Ion Petrescu chiar de către generalul locotenent Ştefan Dănilă, şeful Statului Major General.
Ziua Veche aşteaptă un gest de onoare din partea lui Victor Ponta prin care să îndrepte greşeala comisă şi să readucă lucrurile pe făgaşul normal. Să sperăm că nu va mai face şi altă prostie si să-i caute vreun nod în papură şefului SMG.
comentariu:
1.nu este prima data cand armata activa se autosubordoneaza politicului si iata rezultatul;
2. Ziua Veche poate sa astepte mult si bine gestul pe care-l invoca..., nu se va intampla..., dar va spun eu d.lor de la Ziua Veche: Filiala pe care o coordonez, a sprijinit prin eforturi extraordinare USL sa ajunga la putere si implicit pe acest premier...; nu pe noi ne-a mintit cu << dreptatea pana la capat >>, s-a mintit pe el insusi, dar cert este ca atat de "profesionist si moral" este, incat, impotriva noastra, a militarilor in rezerva si in retragere, a continuat pas cu pas politica anticonstitutionala a guvernului boc, furandu-ne practic toate drepturile noastre militare...; Asa am ajuns ca in guvernarea <<imaginii pe sticla>>, sa parcurgem pe cale procesuala, mai multe coridoare si sali de sedinta ale Judecatoriei, Tribunalului, Curtii de Apel, Inaltei Curti de Casatie si Justitie, Curtea Constitutionala si in acest moment am sesizat institutia Executorului Judecatoresc...; toate acestea pe fondul NEpunerii in executare a hotararilor definitive si irevocabile de catre M.Ap.N.- actiune patronata si coordonata de acest guvern...Va trebuie un argument mai fundamentat decat acesta?  
3. Ce fac generalii din galeria foto care, au condus totusi destinele armatei si nu ale partidelor politice, care pana in 1989 au consolidat concomitent cu pregatirea de lupta operativ-strategica, infrastructura Romaniei, iar dupa 1989 au pus bazele reale ale intrarii armatei si a tarii in NATO ?
4. Acesta este modelul pe care il vrea armata in functia de Comandant Suprem?
NOI NU vom sustine o astfel de persoana la candidatura presedentiei Romaniei si in baza realitatii existente despre ce au facut acesti propusi ai partidelor politice de 25 de ani( un sfert de secol) in interes national , vom face lobby catre toate Filialele SCMD din Romania si din afara, in sensul prezentat mai sus!
5. Orientarea noastra este si o supunem atentiei tuturor mds si tuturor romanilor, de a sustine candidatura la presedentia Romaniei, a unui adevarat roman - un INDEPENDENT!
Honor et Patria, Vae Victis!
Vicepresedinte CD/SCMD
Presedintele Filialei Pitesi
Colonel Victor Popescu

miercuri, 30 iulie 2014

PENIBIL DISCURS LA CRAIOVA ! NICI VREMEA NU A MAI SUPORTAT! SI UNDE MAI PUI CA AU VENIT SI JUNII SIBIULUI CA, JOHANIS SA IA ACT! PERICULOASA PROPAGANDA DE PARTID!



CANDIDATURA PE TARABA,
 La tarab (după George Coşbuc)
(preluare dupa net) 

              La Ponta vine un secui, Cu o pălincă şi un pui.                                        „La mine nu sunt
 neam de dac,                              Nici de maghiar, dar tot un drac,
 
Eu asta vrei să spui.
  Secuii toţi la mine vrut Să vin la Bucureşti marşrut,                                      Că la
 Ţinutul Secuiesc S-a zis că numai eu tocmesc
 
 
 Să dai ce noi cerut.
 
 De la Tv noi ai aflat Că tu puţin cam dezumflat,                                    Că protocol
 făcut cu Crin,                                El fost un prunc adulterin 
 Şi vrei noi aliat.
 
 Dacă pe unguri tu respecţi, Să dai la Hunor trei prefecţi,                                Să dai
 mulţi secretari de stat,

 Să faci la „Bolyai” decanat,
 
 Că altfel tu regreţi!
 
 De ministere, ce să spui?                   Pe Hunor trebuie să pui Cultura voastră
 să conduce,                                 Pe voi, românii, să educe,
 
 Să facem toţi secui!
 
 Ai mei secui nervoşi un pic, Să potoleşti la ei, eu zic,                                    Că pun
 iar tricolor pe foc,
 
 Dacă la noi tu nu faci joc                  Şi nu rezolvi nimic!
 
 Ei dat la tine şi palinca Şi un pui fript, dar nu bei inca,                              Eu
 vrei la tine mintea trează,

 Mai stai un pic, nu ospătează
 
 Sau joacă huţulinca!”
 
 Lui Ponta ochii i s-aprind, Nu doar de puiul aburind                                      Se lasă dus,
 cuprins de vrajă,

 Şi nici de-mpăturita glajă. 
 El are doar un gând.
 „Ţinutul Secuiesc primeşti?”                O!!! Ponta, chit de darnic eşti! Mai
 mult dechit ai cerut Bela Sau Hunor,    tinerul acela
 Pe care tu peţeşti.
 
 Dar eu sunt hotărât secui Şi stau aici, betut in cui,                                      Să dai la
 mine un ucaz Şi, ca să nu avem necaz,
 Te rog ştampil să pui!                    Acum te-mbrăţişez fratern, Că eu la drum
urgent aştern! Tu ia palinca, ia şi pui, Eu merg la Hunor iute spui
 intre la Guvern!”

sâmbătă, 26 iulie 2014

LA MULTI ANI !


doamnelor si domnilor,
membrii ai SCMD si ANCMRR,

In numele CD al SCMD , al Filialei Pitesti SCMD si al Subfilialei ANCMRR Vlad TEPES Pitesti, adresez FELICITARI, URARI de BINE si SANATATE, camaradului nostru colonel jurist  DITA PUIU- Consilierul Juridic al Filialei Pitesti si al TUTUROR cadrelor militare in RR , pentru ACTIVITATEA sa execeptionala in cadrul Filialelor din Muntenia Sud si a SCMD in general, care, azi 26.07 2014, implineste o varsta plina de emotii si responsabilitati!
Va vom sarbatori cum se cuvine alaturi de alti camarazi! Dv.stra si FAMILIEI, multa sanatate si putere de munca si lupta! Sa va BINECUVANTEZE DUMNEZEU!

 HONOR ET PATRIA, VAE VICTIS!

La Multi Ani !

COMITETUL DIRECTOR AL SCMD,
VICEPRESEDINTE CD / COORDONATOR F MS,
PRESEDINTELE FILIAL;EI PITESTI,
colonel ec.victor popescu

miercuri, 23 iulie 2014

DRUMUL SPRE VICTORIE!


Numai pentru cei interesati,
(pentru camarazii din Arges si Valcea)        


                        In legatura cu ETAPA a II a a punerii in aplicare a Procedurii de Executare Silita impotriva Casei de Pensii Sectoriale a M.Ap.N., sunt in masura sa va comunic urmatoarele:
1. Azi 23.07 2014 - MISIUNE  INDEPLINITA !
2. Pentru solutionarea urgenta a unor mici disfunctionalitati aparute in mod inerent, se impun cateva masuri, pe care le voi aduce la cunostinta individual, celor in cauza;
3. O mai spun incaodata pentru cei care n-au inteles si nici nu au capacitatea sa inteleaga: MITOMANIA politicienilor romani, NU are nici-o legatura cu PRINCIPIILE de functionare ale statului de drept, decat ,in sensul cel mai dezonorant si pagubitor posibil!

HONOR ET PATRIA, VAE VICTIS!

Vicepresedinte CD/ Coordonator FMS
Presedintele FILIALEI PITESTI
Colonel Victor Popescu

vineri, 18 iulie 2014

I N F O R M A R E.

Informare in atentia tuturor membrilor SCMD


Doamnelor si domnilor colegi,
In perspectiva viitorului Consiliu National al Reprezentantilor, ca in fiecare an, Biroul Operativ Central, Secretariatul General si  departamentele Juridic si Economic Financiar  elaboreaza documentele care vor fi dezbatute in Comitetul Director privind situatia reala a Filialelor si a membrilor SCMD.
A fost transmisa situatia BO ale filialelor, deoarece presedintele filialei este statutar membru CNR, putand fi inlocuit de un vicepresedinte, in caz de indisponibilitate. Ca sa va poata reprezenta, acestia trebuie sa fie membri de sindicat, cu plata cotizatiei in conformitate cu statutul.
Acolo unde BO ale filialelor sunt descompletate sau presedintele autosuspendat, prin neplata cotizatiei, se vor organiza alegeri, conform unui grafic stabilit de CD. Pentru a evita aceasta situatie neplacuta, ii rugam pe colegii membri ai BO filalelor, care, din varii motive, au uitat sa plateasca cotizatia, sa o faca in cel mai scurt timp posibil.
Este in curs de definitivare situatia numerica a filialelor, masura avand ca in fiecare an, un triplu scop:
1.    Atingerea pragului minim de 15 membri efectivi (cotizanti la zi), fara de care o filiala nu poate exista si fara de care nu poate fi reprezentata in CNR prin presedinte;
2.    Verificarea inregistrarii membrilor SCMD si identificarea cotizantilor care nu au specificat datele de identitate complete;
3.    Verificarea modului in care BO ale filialelor respecta legea si deciziile CNR conform carora nu se pot face incasari de cotizatii si emite chitante decat la sediul central al SCMD, sumele in cauza trebuind sa se regaseasca in contul SCMD.
O alta prioritate stabilita la nivel de vicepresedinti, care vor trebui sa prezinte rapoarte de activitate pe zone, ar fi aceea ca acestia sa fie sprijiniti prin inaintarea de rapoarte de activitate catre dansii de catre de catre presedintii filialelor din zonele de responsabilitate.
In ceea ce priveste modificarile statutare in scopul imbunatatirii activitatii, fara a contraveni Hotararii Judecatoresti si Actului Constitutiv al SCMD, acestea sunt in curs de finalizare de catre BOC si Dep Juridic, urmand a fi aduse la cunostinta dvs. a tuturor.
Vor fi publicate Actul Constitutiv si Statutul, elementele noi completatoare din Statut, schimbarile in text fiind subliniate cu o culoare distincta.
In nume personal imi exprim convingerea ca, daca Legea pensiilor militare de stat si celelalte reparatii legislative pe care le solicitam de ani de zile, in forma rationala propusa de noi, avand drept consecinta abrogarea tuturor legilor, ordonantelor si articolelor de lege care ne-au bulversat viata in ultimii 5 ani, nu vor fi promulgate pana la jumatatea lunii septembrie, este posibil sa fim nevoiti sa ne facem propria noastra campanie "electorala", adica exclusiv pentru drepturi, prin toate mijloacele legale permise, la care am recurs in perioada 25 oct. 2010 - 4 martie 2013.

Honor et Patria! Vae victis!

Presedintele SCMD,
Col. (r) dr, Mircea DOGARU

CLANUL TIGANESC ACOPERIT DE MAFIOTI politici! O CARDASIE FARA PRECEDENT CARE VA COSTA ACEST POPOR GENERATII. MULTE GENERATII PENTRU A SE REGENERA. LA MODUL CUM SE COMPORTA GENERATIA DE AZI, ACEST DEZIDERAT NU VA MAI FI ATINS. DAR, EVENIMENTELE SE PRECIPITA SI SE PARE CA O CURATENIE GENERALA DE TOATE GUNOIELE SOCIETATII , SE APROPIE!

 
A SE PUBLICA SI CA MANIFEST!
Preambul la o toamnă cu căderi de capete
Ce ascunde diversiunea "Partea țigănească" a filierei fraților Băsescu?
Bercea Mondial, Traian Băsescu, Duane Butcher
Bercea Mondial, Traian Băsescu, Duane Butcher
Fraţii Traian şi Mircea Băsescu ar putea fi şi verigi într-o reţea internaţională de trafic clandestin controlat cu arme destinate zonelor de conflict?
Încercăm de câteva săptămâni să înţelegem idioţenia în care s-a lăsat prins Traian Băsescu. El nu şi-a dat seama că nu fratele său este miza acestui scandal ce se conturează din ce în ce mai mult ca o veritabilă diversiune menită să ascundă ceva mult mai grav.
Încă din zilele imediat următoare punerii în scenă a regiei scandalului “Băsescu-Anghel (alias Bercea Mondial)” au circulat informaţii extrem de grave despre resorturile sale şi despre regizorii din culisele afacerii.
Prima informaţie, aparent incredibilă, ne aducea la cunoştinţă agitaţia febrilă în care a intrat domnul Duane Butcher, fostul însărcinat cu afaceri ad interim al Statelor Unite ale Americii la Bucureşti şi audienţele de maximă urgenţă solicitate de acesta, concomitent cu convocarea la briefig a colaboratorilor Departamentului de Justiţie al SUA din Ministerul Public al României.
Domnul Duane Butcher a învederat imperativ oficialilor români “surprinderea şi îngrijorarea faţă de turnura cazului domnului Mircea Băsescu, în contextul unor aluzii făcute la un post de televiziune, care sugerau implicarea fraţilor Băsescu în afaceri cu armament situaţie care, dacă va scapa controlului, poate dăuna SUA”.
Nota bene: 1. Departamentul de Stat, Departamentul Jusției şi FBI şi-au trimis de mai multe ori, în anii anteriori, emisarii la Cotroceni, în încercarea de a descâlci iţele încurcate ale unor operaţiuni clandestine de trafic cu arme, cu înalte implicări ale unor oficiali de la Bucureşti.
2. Este în practica internaţională a serviciilor speciale, care controlează traficul clandestin cu arme, “întoarcerea” traficanţilor pentru a lucra în operaţiuni speciale subscrise strategiilor politice realizate prin mijloace secrete.
3. În interiorul unora dintre comisiile parlamentare speciale, din România, care ar trebui să supervizeze operaţiunile externe delicate ale serviciilor secrete, au existat murmure de nemulţumire în legătură cu protecţia acordată livrărilor de arme părţilor implicate în evenimentele în desfăşurare din Ucraina.
4. Demersul precipitat al însărcinatului cu afaceri a.i. D. Butcher nu ar putea fi una dintre explicaţiile plauzibile ale manierei şi grabei cu care se întrevede instrumentalizarea judiciară a cazului?! Caz apărut pe fondul defecţiunilor generate de lupte intestine şi fratricide ale serviciilor secrete, poziţionate, unele sub autoritatea lui Traian Băsescu, altele obediente lui Gabriel Oprea prin “doctorii în ştiinţe militare şi informaţii”, creaţi de el, la foc continuu, şi poziţionaţi acum în funcţii pentru care sunt obligaţi.
Gabriel Oprea și Izaura Anghel

Cine şi de ce a acoperit partea “ţigănească” a scandalului fraţilor Băsescu?

Un serviciu de informațţii naţional şi un altul departamental, aflate într-o permanentă competiţie neloială, au “conservat” din anii 2010-2011 documentele care atestau cumpărarea şi traficarea influenţei familiei preşedintelui în scopul exonerării de răspundere penală a familiei Anghel. Clanul Bercea era unul dintre capetele afacerilor cu “fier vechi” din patrimoniul Căilor Ferate, în principal şi nu întâmplător, de pe la începuturile carierei lui Traian Băsescu la Ministerul Transporturilor.
Nu este mai puţin adevărat că şi fostul premier Adrian Năstase a încercat să impună casarea la fier vechi a materialului rulant funcţional al Căilor Ferate, cu scopul de a capta bunăvoinţa electorală din partea mafiei fierului vechi.
Printre dezmembratorii de active industriale în scopul valorificării acestorala fier vechi s-a aflat şi “Dom' profesor" Virgil Măgureanu, aşa că nu trebuie să ne mire ce de “lume bună” şi-a murdărit mâinile şi costumele de stofă fină cu “rugină din ruinele industrializării socialiste”, pe care tot această lume a propăvăduit-o de prin amvoanele propagandei C.C. al P.C.R. , în a cărui nomenclatură specială se aflau.
Familia colectorilor de fier vechi a “Mondialilor” are o impresionantă panoplie de “N.U.P.-uri. Circa una sută! Adică tot atâtea cauze penale la care Justiţia a rămas oarbă în sensul negativ al simbolului imparţialităţii.
Denominaţia “Mondialul” a capului familiei a fost tălmăcită de acesta ca expresie a dimensiunilor internaţionale ale afacerilor sale, ceea ce duce cu gândul la reţele transnaţionale, care nu pot opera în afara înaltei protecţii politice şi judiciare, tot transnaţionale.
Virgil Măgureanu și Adrian Năstase
De ce s-au certat, ca “la uşa cortului”, Ponta şi Băsescu?
În săptămânile din urmă, între premierul Victor Ponta şi preşedintele Traian Băsescu a avut loc o mare ceartă. Prima pe bune, între doi parteneri care erau strâns legaţi de interese comune majore. Ceea ce afişau în spaţiul public ca neînţelegeri ireductibile nu era decât (şi încă poate încă mai este!) o diversiune mediatică, menită a ascunde taina lor. Ce taină Una a la Polichinelle! Ea va fi dezvăluită de evenimentele care vor urmă.
O paranteză! Comedia regizată de Traian Băsescu, prin invitarea la consultări a “Guvernului” în legătură cu o lege adoptată de Parlament, nu este decât un element de tactică a discreditării, dacă a mai rămas ceva de discreditat din premier. Dovadă în plus pentru Ponta că Băsescu nu a fost nici un moment un partener corect în jocul lor secret.
La începutul anului în curs, prioritatea “zero” a lui Traian Băsescu era să afle de la loialii săi personali din serviciile secrete care este profilul succesorului său la Cotroceni şi evalurea măsurii în care acesta va avea disponibilitate să-i garanteze impunitatea.
În fapt, un supliment de garanţie faţă de ceea ce i s-ar fi promis cândva din partea Marelui Licurici, dacă îi va stârpi pe toţi ceilalţi corupţi importanţi din ţara noastră.
Să fim înţeleşi, percepţia despre Băsescu la Washington este aceea că s-a instaurat în vârful piramidei corupţiei, cum ar zice Bulă, pentru a eradica-o “din interior”. El s-a gândit, totuşi, că pe la Washington se mai pot schimba lucrurile, iar vreun nebun autohton, odată ajuns în locul pe care i l-a încălzit zece ani, i-ar putea juca o festă.
Ca să arătăm că informația noastră este corectă, exact în ziua de joi, 20 februarie 2014, preşedintelui Traian Băsescu i-a fost prezentat profilul viitorului preşedinte. Un profil rezultat din sforţările “grupului B.N.D. de la Cluj”, rafinate de institutele de cercetări şi evaluări sociologice acreditate de un serviciu de informaţii, care a pus untul secret pe sandvișul informaţional servit preşedintelui.
Succesorul indicat de “profilul sociologic” ajuns pe masa preşedintelui României nu era Crin, nu era Victor, nu era Elena, nici fostul său consilier C. Diaconescu, nu era… niciuna dintre figurile politice ale căror nume se vehiculau ca prezidenţiabil în spaţiul public.
Traian Băsescu, mulţumit şi nu prea, a cerut furnizorului păstrarea deplinului secret asupra numelui noului prezidenţiabil. Când Băsescu este naiv e naiv de-a binelea. Un secret deplin poate fi doar ceea ce ştie o singură persoană. Ori înaintea lui…
Şi, totuşi, o vreme nu a transpirat nimic. Dar cum între naşi şi fini legea cumetriei politice bate legea secretului prezidenţial, Ponta a aflat că rejectatul din USL deschide cale la prezidenţiale lui… Klaus Johannis! Simţindu-se ca pocnit în moalele capului, Ponta a intrat în stare de şoc, iar după ce şi-a revenit s-a răţoit urât de tot la Traian Băsescu. Acesta a dat mână liberă lui Coldea la “terminarea” lui Maior…
Numai că fie un subaltern devotat lui Maior, fie altul din parohia lui Gabriel Oprea, ori din ambele părţi, a sifonat către presă documentele conservate care au acoperit partea “ţigănească” a cazului fraţilor Băsescu.
Prin această mişcare, Traian Băsescu a fost scos din joc câteva săptămâni şi pus la prăjit la foc scăzut. Adică un timp de care avea nevoie că să-şi pregătească următoarele mişcări.
Altă paranteză.
Nu cumva avem, în acest fel, şi o parte din explicaţia obstinantului refuz al cuplului (politic) Ponta – Oprea de a-l accepta pe Johannis ca viceprim-ministru responsabil de domeniul securităţii naţionale?! Dacă se întâmpla, mai era posibil cele ce urmează?

Gabriel Oprea a ordonat: ”Daţi drumul Operaţiunii!”

Reevaluatul, în fapt şantajatul şi racolatul Gabriel Oprea, nu are, de ani buni, linişte.
Noapte de noapte, ”generalul de Justiţie” Gabriel Oprea, cum sfertodoct scrie pe uşa biroului sau de la Primăria Sectorului 2, se zvârcoleşte chinuit de coşmarul vieţii sale, “Traian Băsescu”.
Ascensiunea politică ameţitoare a generalului de justiţiei Gabriel Oprea este opera unui serviciu străin, care i-a pus pe mână o secţie a fabricii de doctori în ştiinţe militare şi informaţii, creându-se, în acest fel, o cuprinzătoare şi malefică reţea a criminalităţii academice, care populează centre ale deciziilor strategice din politică, servicii, sistemul de securitate, justiţie şi cam tot ce însemnă domeniul fostei Secţii militare a C.C. al P.C.R. şi a sectoarelor ei speciale.
Facem această precizare ca să nu existe dubii prea mari cu privire la serviciul străin care a vegheat asupra ascensiunii lui G.O. din cârciuma “Drumeţul vesel” la Palatul Victoria. Toate planurile de studii şi cercetare doctorală, date de profesorul impostor discipolilor săi, erau, în parte, şi tematici de culegere de informaţii confidenţiale ori secrete, asupra domeniilor din care proveneau doctoranzii! Servicii secrete, direcţii operative din armată şi interne, Parchete, comisii parlamentare speciale etc.
Şefii contraspionajului erau şi ei, în acest timp, doctoranzii lui Oprea? Mai rău, erau şefii lor!
Ajuns stăpânul serviciilor departamentale, total lipsit de imaginaţie, viceprim-ministrul de la Interne (exact ca şi Alexandru Drăghici, un model cumva?!) a recurs la o practică parainstituţională, uzitată şi de Virgil Măgureanu. A adunat în câteva sedii, conspirate ca reşedinţe private, grupe operative speciale formate din foşti ofiţeri ai structurilor secrete, de toate specialităţile - contrainformatori, şefi de reţele de informatori în lumea politică şi mediile conexe, inclusiv bordelurile de lux clandestine (frecventate de cei pentru care puterea este şi afrodisiac!), investigatori, filori, hackeri, maeştri ai interceptărilor ilegale, manipulatori de “acoperiţi” clandestini ş.a. - pe care i-a pus la treabă.
La ce fel de treabă? Nu una legală, nu una curată, nu una benefică serviciului naţional credincios, datorat naţiunii. O treabă foarte periculoasă pentru stabilitatea politică şi ordinea constituţională, de felul celor pe care mafia italiană, Loja Propagandă Due şi câteva servicii străine le-au impus, tot parainstituțional, în practică serviciilor secrete ale Italiei în deceniile din a doua jumătate a veacului trecut.
Rezultatele se cunosc. Actorii au fost condamnaţi pentru atentate la adresa Constituţiei Republicii Italia. Au populat şi închisorile, iar Betinno Craxi şi-a încheiat penibil şi ruşinos o lungă carieră politică.
Sunt pe acolo, prin acele grupe de comando şi poliţie politică, şi nişte generali, foşti înalţi demnitari în sistemul de securitate. A cui securitate, ne întrebăm acum, văzându-le disponibilitatea în scopuri ceţoase, dar mai cu seama periculoase?
Nici Traian Băsescu, nici Victor Ponta, nici Gabriel Oprea şi alţii ca el, din alte structuri, care confundă sistemul informativ secret al statului român cu instrumentele puterii lor personale, puse în serviciul unor interese străine securităţii naţionale, grav vulnerabilizate prin aceste devieri anticonstituţionale, nu se vor putea sustrage răspunderii pentru consecinţele imputabile.
Mai devreme sau mai târziu, cei care se folosesc de conştiinţele şi mâinile lor murdare nu-i vor mai recunoaşte şi-i vor renega, pentru a se salva pe ei.

De ce s-a impacientat însărcinatul cu afaceri al SUA?

Din cauza precedentului Omar Hayssam, când fostul cărăuş maritim de arme, ajuns preşedinte al României, a crezut că se pricepe mai bine la operaţiunile speciale, decât serviciile secrete americane, ruseşti, israeliene sau britanice, reuşind să le strice un proiect de amploare regională, cu greu şi îndelung pus în operă.
Înainte de Traian Băsescu, Ion Iliescu ştia şi el, aproximativ, căci nu-l prea interesau detaliile tehnice, care sunt mizele unora în cazul lui Omar Hayssam. Inteligent, precaut şi cu o zestre de experienţă specială, Iliescu a fost rezervat, chiar sceptic, recomandând temporizare, dacă nu se mai poate da înapoi. Aşa s-a şi întâmplat…
Omar a greşit, nu s-a conformat liniei de conduită prestabilite, a crezut că-şi poate permite orice, a picat într-un flagrant…
Elena Udrea și Omar Hayssam
Cutremur! Zeci de victime ale corupătorului au venit pe la servicii să se predea şi să colaboreze. Gabriel Oprea avea de decontat cea mai mare notă de plata, urmat de celebrul combinator al P.S.D.-ului. Pe ambii însă, printre mulţi alţii, Munaf i-a decartat anchetatorilor americani.
Ce a urmat se poate doar bănui.
Ulterior însă, Băsescu a “reevaluat” toate părţile şi a intrat pasionat în joc, mai exact într-un cleşte din care nu s-a mai putut elibera.
Anticipându-se voluntarismul şi imprevizbilitatea mişcărilor lui Băsescu, pentru a se reduce riscul unui nou şi mai mare scandal “marca Băsescu”, regia specială din culise a încercat să corecteze “accidentul” şi a ieşit ceea ce vedem.
O nouă şi mai mare diversiune, un nou şi mai mare scandal, tot “marca Băsescu”.
Consecinţa cea mai previzibilă este “lovitura finală” pe care lumea politică din România, interlopă sau nu, o va primi, în numele reparării onoarei familiei prezidenţiale, în toamna acestui an, pornindu-se de la o singură premisă: “Ai fost ministru, puterea te-a corupt!” sau “Eşti parlamentar, te-ai ales prin fraudă, puterea te-a corupt!”.
Coincidenţă nefericită este că acest jihad al talibanului Băsescu se va suprapune cu o amplă operaţiune a Departamentului Justiţiei din SUA, menită a curăța mediul de afaceri şi scena politică de rechinii corupţiei care “prejudiciază interesele comune ale parteneriatului dintre România şi Statele Unite”.
Printre cei vizaţi s-ar află şi foşti ambasadori ai corupţiei americane în România, care au operat în fostele ţări comuniste, fără a ţine seama de barierele ideologice existente, încă, între America şi Rusia.

vineri, 11 iulie 2014

INFORMARE PENTRU TOATE INSTITUTIILE STATULUI DE DREPT, PENTRU TELEVIZIUNEA ROMANA, PENTRU TOATA MEDIA SI PENTRU TOATE CADRELE MILITARE DIN S.A.O.P.S.N!

In timp ce M.A.I. pune in executare de buna voie hotarile judecatoresti favorabile rezervistilor, M.Ap.N. obstructioneaza in continuare justitia si ordinea juridica a statului de drept!


Desi am publicat pe acest blog sinteze ale actiunilor noastre in justitie, ultimele doua desfasurandu-se aproape simultan ( CCR si prima etapa a Executarii Silite ), am hotarat sa revenim si de aceasta data, alaturandu-ne camarazilor nostrii Vanatori de Munte , din Curtea de Arges.
Inainte de a prezenta rezumatul intocmit si publicat de colegii nostrii, readuc spre revigorarea si improspatarea memoriei dv.stra, urmatoarele aspecte:
1. CCR a respins exceptiile de neconstitutionalitate invocate de FILIALA PITESTI la OUG 1/ 2011 si prin urmare, in fapt,  a stabilit ca o generatie intreaga de cadre militare in rezerva si in retragere, ESTE CONSTITUTIONAL, sa NU aiba pensie militara de stat, la aceasta data si in viitor;
2. Guvernul Romaniei condus de dl.Ponta, sprijinit consecvent ( conform protocoalelor incheiate) si loial de SCMD, pentru a accede la putere, NU a respectat prevederea din protocol potrivit careia, ...<<va abroga.>> Legile anticonstitutionale bouc, ba dimpotriva, prin declaratii politice de ultima ora, dl.premier o da din stanga-n dreapta cu FMI, crezand la fel ca cei din CPS/M.Ap.N.ca le merge "placa"; NU domnilor, sunteti in eroare, nu mai pacaliti decat  pe cei fara onoare si demnitate militara, dar si asta este temporar ! Si mare ATENTIE ca DREPTATEA DIVINA, vine incet dar sigur!;
3.NU exista la aceasta data o forma mai evidenta a dreptatii noastre, decat cea RECUNOSCUTA de puterea judecatoreasca! Drept dovada, la Pitesti, inca un dosar castigat recent pe returnarea sumelor retinute abuziv de CPS si prin urmare recunoasterea NEconstitutionalitatii legilor bouc;
4. Chiar daca s-a luat masura din punct de vedere politic, referitor la pensia Avocatilor care va fi ca si a magistratilor ( vedeti domnule Ponta! Va permite FMI-ul asta? ), sperandu-se in nereprezentarea noastra de catre avocatii angajati in cauzele ce urmeaza, va promitem ferm ca ne vom reprezenta noi insine si de data asta in strada ! ESTE SINGURA SOLUTIE pentru rezolvarea completa a acestui litigiu!
Sa revenim :
SCURT REZUMAT

H.J.D. Pag. 1
H.J.D. Pag.2
Dupa cum cunoastem, in anul 2011 statul roman a desfiintat militarilor sai, in mod total nedemocratic, dreptul la pensie militara. In prima faza, Legea nr. 119/2010 prin care militarii au fost trecuti in mod abuziv in sistemul public de pensii, a fost aplicata cu H.G. nr. 735/2010. H.G. nr. 735/2010 a fost insa suspendată irevocabil prin S.C. nr. 338/28.09.2010 a Curţii de Apel Cluj, fapt reconfirmat prin Decizia definitivă nr. 38/07.01.2011 a Înaltei Curţi de Casaţie şi Justiţie.

Atentie la urmatorul amanunt care reprezinta de fapt, o cheie a intregii probleme! Cu toate ca H.G. nr. 735/2010 a fost suspendata definitiv de I.C.C.J., ministerele au emis decizii de pensii in conditiile in care actul normativ de aplicare a Legii nr. 119/2010, respectiv H.G. nr. 735/2010, era suspendata definitiv. Ce inseamna acest lucru? Ministerele au incalcat simultan atat o decizie definitiva a autoritatii judecatoresti, cat si Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ, art. 14 (7) care prevede faptul că "Suspendarea executării actului administrativ are ca efect încetarea oricărei forme de executare, până la expirarea duratei suspendării" (durata suspendării fiind definitivă). Dupa cum se observa, fapta ministerelor este atat de grava, incat practic aceasta intra sub incidenta penala si (inca) nu este prescrisa.

H.J.D. Pag.3
H.J.D. Pag. 4
Pe acest fond al aparitiei Legii nr. 119/2010 aplicate cu H.G. nr. 735/2010, cca. 30 000 de rezervisti din tara au intentat actiuni in instanta contra ministerelor. Desi la prima vedere s-ar crea impresia ca toate actiunile in instante au fost identice, este complet eronat. A diferit atat modul de aparare a rezervistilor, cat si modul in care instantele si-au formulat hotararile. Puse cap la cap, toate informatiile conduc la concluzia ca doar instantele din Arges au mentinut in plata rezervistilor pensiile de serviciu ca drept patrimonial in baza Legii nr. 164/2001 si a Legii nr. 179/2004. Alte instante din tara au acordat doar in aparenta castig de cauza diversilor rezervisti, acestea formuland cu totul altfel sentintele: de principiu, au mentinut in plata doar cuantumurile pensiilor de serviciu  insa stabilite unor pensii in sistemul public in baza Legii nr. 119/2010. Solutia a fost din pacate inutila pt. cei in cauza, intrucat O.U.G. nr. 1/2011 permite ministerelor sa revizuiasca orice cuantum stabilit de instante unei pensii cu conditia ca acea pensie sa fie pensie in sistemul public in baza Legii nr. 119/2010.  Ca o paranteza, C.C.R. sfidand principiile statului de drept a stabilit ca este constitutional ca puterea legislativa/executiva sa nu respecte hotararile justitiei in cazul militarilor, puterea legislativa/executiva subminand astfel la liber independenta justitiei.

In acelasi timp, ministerele nu au dreptul si nici legalitatea sa revizuiasca un alt timp de pensie cu exceptia celor in baza Legii nr. 119/2010. Ori, la AG instantele au mentinut in plata pensii in baza Legii nr. 164/2001 sau a Legii nr. 179/2004 cadrept patrimonial - prin hotarari judecatoresti intangibile in fata O.U.G. nr. 1/2011.   
INTOXICARE PREMEDITATA DIN PARTEA M.Ap.N. SAU INCOMPETENTA CRASA?

In urma hotararilor judecatoresti de la AG, mai multi rezervisti au solicitat M.Ap.N. prin cerere simpla in prima faza, ulterior si prin executor judecatoresc, sa puna sentintele in executare de buna voie. Legat de aceasta situatie, analiza evenimentelor demonstreaza insa faptul ca in M.Ap.N. se intampla lucruri haotice si halucinante, iar institutia incearca sa ne considere efectiv naivi. Exemple:

MOSTRA DE RASPUNS IN PLEASNA JURIDICA LA CEREREA DE PUNERE IN APLICARE A H.J.D. 

Raspuns la executor (1)
Raspuns la executor (2)
La cererea de punere in executare a H.J.D. identice precum cea prezentata in prima parte, in M.Ap.N. a raspuns in prima faza precum in documentul anexat! In numele ministrului, dupa cum se observa raspunsul este ticluit la cel mai inalt nivel, respectiv de Directia pt. Relatia cu Parlamentul si Asistenta Juridica (cel de la Casa de Pensii este identic). Punand datele cap la cap, rezulta urmatoarele:
- M.Ap.N. nici nu ar fi trebuit sa raspunda unei notificari prin executor judecatoresc, ci doar sa execute (sau nu) H.J.D.;
- Cu siguranta, consilierii juridici nici nu au citit H.J.D., asfel observau 2 lucruri simple si care sunt gafe monumentale ale M.Ap.N.. Prima gafa: in cuprinsul H.J.D. instanta nu a retinut niciun element referitor la art. 6 din O.U.G. nr. 1/2011, acel element face parte din simpla pledoarie a consilierului juridic al M.Ap.N. Sa fie oare atat de multa superficialitate la acest nivel incat inainte ca ministerul sa emitaperle, nimeni dintre cei responsabili sa nu citeasca ce scrie efectiv in hotararile judecatoresti? A 2-a gafa este chiarbizara: M.Ap.N. afirma ca H.J.D. nu mai are autoritate de lucru judecat intrucat s-a abrogat temeiul legal in baza careia instanta a pronuntat hotararea.  Iar ilustrii de la M.Ap.N. indica si un temei legal care a stat la baza pronuntarii hotararilor si care ar fi (cica) Legea nr. 164/2001, si care fiind abrogata, nu mai subzista temeiul legal al pronuntarii hotararilor judecatoresti. Ceea ce este fals! In H.J.D.  scrie ca temeiul legal este Legea nr. 554/2004 (a contenciosului administrativ), art. 14 (7) si care este perfect in vigoare;
Raspuns la executor (3)
- In urma corectiei acordate de subsemnatul privind cele 2 gafe, amatorilor care au formulat raspunsurile si despre care am dovedit ca nici macar nu au citit H.J.D. (au copiat pur si simplu raspunsurile transmise altor rezervisti, insa cu altfel de actiuni in instanta si cu hotarari judecatoresti cu continut diferit fata de cele pronuntate la AG), consilierii juridici ai M.Ap.N. si-au corectat ulterior raspunsurile acordate altor rezervisti la cererile acestora de punere in executare a H.J.D.. Partial, intrucat intr-un raspuns acordat unui rezervist (documentul de aici si cu continuarea aici) ilustrii juristi  ai M.Ap.N. tot nu au reusit sa citeasca H.J.D. pana la capatIntr-adevar, ochelarii costa cevadar de aici incat sa sustiiorbeste ca temeiul legal al H.J.D. este Legea nr. 164/2001 cand in hotarari scrie negru pe alb ca este Legea nr. 554/2004, este cale atat de lunga incat singura concluzie care poate fi trasa este ca responsabilii care au sustinut asa ceva sunt fie pur si simplu analfabeti din moment ce nu stiu sa citeasca nici macar continutul unei H.J.D., fie se bazeaza pe faptul ca nici macar noi nu ne-am citit H.J.D.!

- In raspunsurile adresate la cererea de executare, se observa si altceva extrem de grav! Reprezentantii M.Ap.N. rejudeca ceea ce o instanta a stabilit deja in mod irevocabil, M.Ap.N. incalcand astfel in mod grosoloan Decizia C.C.R nr. 972 din 21 noiembrie 2012Decizia C.C.R nr. 972 din 21 noiembrie 2012: „Efectele hotărârilor judecătoreşti. Înfăptuirea justiţiei, în numele legii, are semnificaţia că actul de justiţie izvorăşte din normele legale, iar forţa lui executorie derivă tot din lege. Altfel spus, hotărârea judecătorească reprezintă un act de aplicare a legii pentru soluţionarea unui conflict de drepturi sau interese, constituind un mijloc eficient de restabilire a ordinii de drept democratice şi de eficientizare a normelor de drept substanţial. Datorită acestui fapt, hotărârea judecătorească - desemnând tocmai rezultatul activităţii judiciare - reprezintă, fără îndoială, cel mai important act al justiţiei. Hotărârea judecătorească, având autoritate de lucru judecat, răspunde nevoii de securitate juridică, părţile având obligaţia să se supună efectelor obligatorii ale actului jurisdicţional, fără posibilitatea de a mai pune în discuţie ceea ce s-a stabilit deja pe calea judecăţii. Prin urmare, hotărârea judecătorească definitivă şi irevocabilă se situează în sfera actelor de autoritate publică, fiind învestită cu o eficienţă specifică de către ordinea normativă constituţională. Pe de altă parte, un efect intrinsec al hotărârii judecătoreşti îl constituie forţa executorie a acesteia, care trebuie respectată şi executată atât de către cetăţeni, cât şi de autorităţile publice. Or, a lipsi o hotărâre definitivă şi irevocabilă de caracterul ei executoriu reprezintă o încălcare a ordinii juridice a statului de drept şi o obstrucţionare a bunei funcţionări a justiţiei. […] În acord cu jurisprudenţa Curţii Europene a Drepturilor Omului, "dreptul la un tribunal ar fi iluzoriu dacă ordinea juridică internă a unui stat contractant ar permite ca o decizie judiciară definitivă şi obligatorie să rămână inoperantă [...].”

In sfarsit, mai observam la fel ca si in cazul Casei de Pensii faptul ca reprezentantul Directiei pt. Relatiei cu Parlamentul si Asistenta Juridicanu are nume! Normal, un nume atrage si responsabilitate, de ce sa nu iti ascunzi identitatea cand stii ca poti raspunde pt. gogoritele juridice debitate care nu au nimic de-a face cu statul de drept?


BONUS OFTALMOLOGIC PT. CONSILIERUL JURIDIC CARE A CONCEPUT RASPUNSURILE LA CERERILE DE EXECUTARE

In concluzie, temeiul legal al pronuntarii H.J.D. de la AG nu este Legea nr. 164/2001 - aceasta e doar o consecinta, temeiul legal fiind exact cel din inscrisul de mai jos! Inscris din care se observa foarte clar cadrul complet de nelegalitate penala in care au fost emise deciziile de pensii. In rest, e conform raspunsului M.Ap.N., insa in favoarea rezervistilor! M.Ap.N. afirma ca in baza Deciziilor nr. 215/2012 şi nr. 1601/2010 ale C.C.R., hotărârile judecătoreşti „se bucură de autoritatea de lucru judecat şi determină obligarea autorităţilor publice la plata drepturilor de pensie astfel cum au fost constatate de către instanţele de judecată, însă această obligaţie subzistă atâta timp cât este în vigoare şi temeiul legal în baza căruia au fost pronunţate hotărârile judecătoreşti definitive şi irevocabile”. Asa este! Numai ca temeiul legal nu este Legea nr. 164/2001 asa cum sustine M.Ap.N, ci Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ care subzista. Scrie in hotararea judecatoreasca, nu trebuie inventat un temei legal care nu exista! Pe de alta parte, durata suspendarii este infinita intrucat D.C. nr. 338/07.01.2011 a I.C.C.J. a suspendat definitiv H.G. nr. 735/2010. La randu-i, D.C. nr. 338/07.01.2011 a I.C.C.J are drept temei legal al pronuntarii Art. 2, alin. 1, lit. ş) şi Art. 14 din Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ - temei legal care este de asemenea in vigoare, deci subzistă.




M.Ap.N. JOACA UN TEATRU LUNG DE PROST GUST MIZAND PE BUNA NOASTRA CREDINTA!

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhfUKOqHaDDceeEiid8A7UenOWMB5-bacBp2rFkPQYMi04rPZIyP_CU7ZWJs3MVnOqFfMeCqFBpvYrm0XCzsyRAroWn-GG5-9xQeRZ5d9r-JYK_YswbEQH13faLPFa6JFYZhkdip36eEHE/s1600/ABCDEF.bmp
M.Ap.N. se opune executarii HJD (1)
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhTpDX3Jtd2ppwdMmyd1R7NkoNJEyTZ_uzcOLwmC16iVQ1QJqoepQ_JMmlE_8lRNuqJiEOo-yByi2pBqvAn4R9eUpZgcQtH4pP5pvKi2dVqf8ur5Y5kw59pffF0G8m8zi9XlX_vpGc99bU/s1600/AQWE.bmp
M.Ap.N. se opune executarii HJD (2)
Urmare a celor prezentate, este clar caM.Ap.N. refuza efectiv sa puna in executare de buna voie H.J.D. favorabile rezervistilor, inventand tot felul de pretexte care nu au de-a face nici cu justitia, nici cu statul de drept! Pretextele sunt simple caporalismetipice tupeului procurorilor comunisti educati sa apere prin orice mijloace statul contra cetatenilor care isi revendica drepturile legitime. Raspunsurile precum cel de mai sus, sunt transmise pe fondul in care responsabilii M.Ap.N. cunosc bine caministerul este executat silit cu strigaturi (daune si penalitati) de un grup de rezervisti din VL cu H.J.D. pronuntate de Curtea de Apel Pitesti practic identice precum cea din prima parte a materialului. Ministerul a inaintat contestatie la executare, dar instantele din Bucuresti au respins contestatia. Mai mult, ministerul a incercat sa induca in eroare instantele pretinzand ca nu executa decizia executorului judecatoresc intrucat sumele solicitate de reclamanti nu sunt conforme cu realitatea! Fapt pt. care instantele au solicitat o expertiza judiciar-contabila independenta in urma careia ministerul trebuie sa achite sumele prezentate in documentele de mai jos iesind mai in paguba decat daca ar fi executat de buna voie H.J.D.!  Si atunci? Care este rostul acestui teatru de prost gust? Mai mult ca sigur ca nu exista un rost anume! Pare sa fie vorba doar de superficialitate in stare pura, combinata cu elemente de ipocrizie, teama de a lua decizii, dar si de incompetenta crasa! 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh6ovMWMOackwLOSsLzzx6yf2HooklA7mPFlzixqb2LNqueCae6z7H_JTLg2FrBAI6A_jkaXId0Pp79fP4ycgZHJONWT4bECYMFpGEN_OcqGvdWV8vnVCpkgq13dMkpHFKpa3NPjgwr_Cs/s1600/EXP111.bmp
M.Ap.N. se opune executarii HJD (3)

M.A.I. DEMONSTREAZA CA IN M.Ap.N. CHIAR S-A RASTURNAT O CARUTA CU VIITORI REPREZENTANTI ANCHETATI PENAL

Referitor la cele expuse mai sus, M.A.I. are o reactie cu totul diferita fata de M.Ap.N.! Ceea ce vedeti mai jos, este atitudinea corecta a unei institutii fata de hotararile irevocabile ale autoritatii judecatoresti! Hotararea judecatoreasca este identica precum cea prezentata in prima parte a materialului. Dupa cum se observa, M.A.I. o executa fara sa incerce sa obstructioneze ordinea juridica a statului de drept  si autoritatea judecatoreasca asa cum face M.Ap.N.! Pe de alta parte, M.A.I. are si  o atitudine decenta spre deosebire de M.Ap.N. reflectata in faptul ca M.A.I. nu ii mai obliga pe proprii rezervisti  sa procedeze la executarea silita a ministerului ca ultima alternativa de respectare a hotararilor justitiei, institutia conformandu-se in modul cel mai democratic cu putinta unei H.J.D.! Ce pot sa mai spun? Eu am lucrat in M.Ap.N., dar trebuie sa admit ceva despre care altadata m-as fi simtit fi lezat! Din atitudinea M.Ap.N., rezulta ca intr-adevar, acolo unde se termina logica, incepe armata! Numai ca si stupiditatea din armata are tratament! In cazul de fata, material si penal! Si inca ceva! Spre deosebire de M.Ap.N. unde niciun reprezentant nu are nume, in cazul M.A.I. personalul isi asuma cu nume si prenume ceea ce semneaza!


M.A.I. A DECIS SA RESPECTE HOTARARILE JUSTITIEI SI ORDINEA JURIDICA A STATULUI DE DREPT

CINE VA RASPUNDE TOTUSI IN M.Ap.N. PENTRU OBSTRUCTIONAREA JUSTITIEI, INCALCAREA ORDINII JURIDICE A STATULUI DE DREPT SI AGRESIUNEA DE TIP TERORIST APLICATA  PROPRIILOR REZERVISTI?

Linsarea rezervei armatei
Linsarea rezervei armatei
Este greu de spus, insa lucrurile nu trebuie sa ramana asa si cineva va raspunde cu siguranta! Urmare a unor actiuni in instanta ale unor rezervisti, actiuni cu final (aparent) nefavorabil, M.Ap.N. a executat silit pe cale fiscala un numar de aproximativ 50 de militari ai trupelor de rezerva! Cu toate acestea, cei cca. 50 de rezervisti sunt posesori si ai unor H.J.D. favorabile precum cea prezentata in prima parte a materialului. In statul de nedrept numit Romania, institutiile statului au dreptul sa ii execute silit pe cetateni in 15 zile urmare a unei banale ordonante staliniste de aplicare a Codului Fiscal. Cetatenii nu au dreptul insa sa execute statul tot in 15 zile, ci doar in urma unor actiuni costisitoare de executare silita pe cale judecatoreasca - actiuni care dureaza si 2-5 ani! Urmare a celor mentionate, M.Ap.N. a emis documentele de executare silita a celor 50 de rezervisti, prompt si fara sovaire! In acelasi timp, la actiunile de executare silita prin executor intentate de cei 50 de rezervisti contra M.Ap.N. - institutia continua sa se opuna justitiei si sa isi isi mentina o pozitie halucinanta! Atentie! Este aproape incredibil! La actiunile de executare silita contra M.Ap.N., institutia invoca mai nou intelegerea pe cale amiabila! In conditiile in care acelasi M.Ap.N. a aplicat in 15 zile masurile executorii de retineri din pensii - dovedit prin documentele de mai sus!
Reluat de PRESEDINTELE FILIALEI PITESTI
Colonel, Victor Popescu